Efterlyst

I måndags när vi gick runt i olika telefonbutiker som säljer iPhone, låsta till O2 (typ som telia) blev vi nekade hela tiden, de hittade på olika anledningar till att inte sälja till oss. En sa att de hade fler telefoner än simkort, en annan sa att det var helt slut. Den tredje sa sanningen, att det hade skickats ut ett mail där det stod att de inte fick betjäna oss, med en beskrivning på hur vi såg ut och sånt. Till alla O2-butiker. Bara för att Jakob hade köpt en tidigare. Japp. Julia Kriminell, telefonmyglare. That's me. Och Jakob är gangsterbossen. Jag hade ju inte ens köpt nån! Hahaha! Jag kommer aldrig gå in i en O2-butik igen.

Igår, efter att jag hade följt Jakob till stationen tog the Fantastic Four (Anna, Alida, Pauline och jag) bussen till IKEA. Alltså hem till Sverige i stort sett. Vi åt potatis och köttbullar, köpte knäckebröd och annat svenskt. Iiih.. Jag införskaffade även lite ljus, kuddar, en filt och en papperskorg.. För att få det lite mysigt på rummet kalla, regninga, skotska höstkvällar.

Idag har vi bara tagit det lugnt.. promenerat i en park och suttit på café. Myspys. Imon är det skola!

Ha de gott!

/Julia


Kommentarer
Postat av: Jakob

De är inget olagligt att köpa telefoner.

2008-09-23 @ 18:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0