Naket i Ayr

Andra skoldagen i veckan och det var dags för kroki. Japp. På riktigt. In kliver en tanig liten kille i 20-25 årsåldern och slänger helt bekymmerslöst av sig sin lilla morgonrock. Jag hade aldrig i mitt liv gjort det. No no no. Men han verkade inte bry sig ett dugg. Jaja, vi är alla olika.

Efter dagen i skolan gick vi i samlad trupp till Art Store och köpte massa papper och pennor. Det var jätteroligt, jag köpte till och med en gigantisk väska/mapp för A2! I'm so arty! På med polon och baskern bara.. Så är det klart! Jag har även införskaffat en liten dongel så att jag nu har tillgång till internet hemifrån! Tjoho!!

Ikväll ska vi nog träffa Paulines kompis och hennes kompiar på nåt slags "internationella studenter-kalas" vad jag förstått. Kul kul. I helgen är det Merchant City Festival, det ska typ vara levande skyltdockor och utekonserter.. Och i vissa affärer kan man få goodiebags.. Yess!

Ciao!

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0