Tillbaka på Euro Hostel

Japp.. Då har vi flyttat tillbaka in till stan. Så nu sitter vi på McDonalds (eftersom internet inte fungerar på vårt hostel) och bloggar lite. Idag har vi gått på stan och småshoppat lite - bilder kommer nog imorgon då vi antagligen ska fota alla våra fynd. Tjohoo..! Sen har vi fikat lite på Starbucks, jag tog som vanligt en varm choklad.. Mmm.. När man går på stan ser man hela tiden män i kilt spom står och spelar säckpipa. Men idag! Då var det två killar som spekade på typ afrikanska trummor till. Det var verkligen häftigt.. Om jag nån gång får reda på hur man lägger ut filmer så ska ni få se.

Imorgon börjar skolan! Det börjar tydligen med någon slags välkomstvecka.. Skönt med en mjukstart. Så då ska vi gå upp (hör och häpna) senast klockan 6! Tidigt på morgonen är ju inte min favorittid precis. I alla fall inte att stiga upp. Igår till exempel, då sov vi till halv ett. Skönt. Men i alla fall, skolstart. Det ska bli jättespännande! Träffa lite klasskamrater och sånt kanske...? Jaja.. Det återstår att se.  Och ni lär få höra om det imorgon när vi med all säkerhet återvänder till McDonalds eller hittar något annat ställe med trådlöst internet.

Men men.. Nu är det dags att gå och lägga sig. Har pratat med Jakob under hela tiden jag bloggat ikväll. Så är det några stavfel så är det hans fel.. Har svårt att slita mina ögon från honom. Särskilt nu när han är inne på toaletten och borstar tänderna. Haha!

Men men, ha det gott!

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0